فروش توری پنجره دوجداره چند ضلعی

فروش توری پنجره دوجداره چند ضلعی, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری پنجره دوجداره چند ضلعی

شنبه 26 فروردين 1396
10:6
توری پنجره دوجداره

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های دوجداره چندضلعی و قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی،UPVC ،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها با اشکال خاص و هندسی موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.

استفاده از پنجره های چندضلعی و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد که میتوان از انواع مختلف توری برای این دسته از پنجره ها استفاده کرد.
یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
قیمت توری درب پنجره چندضلعی UPVC به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بابت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.
توری هایی که توسط شرکت پنجره ماندگار به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.

فروش توری پنجره چندضلعی

پنجره ماندگار